17.12. 2011 Vánoční pohár Jižního města - naše první závody ( kategorie P ZVV1 )

19.12.2011 07:40

17.12. se na našem domovském cvičáku konaly závody ukončující letošní sezónu a sice " Vánoční pohár Jižního města " .

Bylo vypsáno několik kategorií : ZM P, ZM O, ZVV1 P, ZVV1 O

Rozhodla jsem se, že by jsme do toho měli s panem Baskem konečně praštit a ukázat se na nějaké oficiální akci našeho cvičáku ( všechny zkoušky máme odjinud ) a také si prubnout svůj první závod . Jak jinak než do toho skočit rovnýma nohama a tak jsem nahlásila nejobsazovanější kategorii : ZVV1 P .

 

Musím bohužel přiznat, že od článku, kdy jsme složili ZZO a já se dušovala, že nepřipravená už na plac nepůjdu, se nic nezměnilo ...

Dny se zkrátili a víkendy byly nabité, tudíž naposledy jsme cvičili na zkoušce přesně před měsícem a já tedy dopředu avizovala, že by organizátoři měli vypsat i kategorii RECESISTI :) Šlo ale hlavně o to si celý den užít, tak co ;)

 

Šli jsme na řadu asi jako 10. tým a já s úsměvem očekávala, co s vořechem předvedem . Alespoň jsem nebyla nervózní, atmosféra byla opravdu skvělá .

Baskáč mě nakonec podržel a odvcvičil celkem slušně.

Poslušnost odchodil dobře, dokonce jsme měli plný počet bodů za odložení do lehu za pochodu, při kterém mě zlobí pomalým leháním, ale tentokrát padl jak když střelí . Aport klasicky za 7 bodů - bych se divila, kdyby ne, už to začínám vzdávat :)

Kámen úrazu ovšem nastal na překážkách, které Basko miluje a dlouho je neviděl ... Nebudu to protahovat, na překážkách jsme ztratili celých 12 bodů !! Pan rozhodčí nám to samozřejmě kosil za Baskušovu nekázeň a to právem . Kladina byla náš nejhůř hodnocený cvik - pouhé 3 body . Jakmile jsem před ním řekla " vpřed " tak vořech vyletěl a než jsem udělala dva kroky byl na druhém konci, kde celý vysmátý ( on se mi opravdu smál !!! ) čekal než ho dojdu .

Ani jsem se na něj nemohla zlobit ;) Každopádně se podívám, jestli tu někde nemám nějaká videa z agility a on si je potají nepouští, když nejsem doma :))

 

Nakonec jsme si i s tou překážkovou hrůzou odnesli 81 bodů a s nimi celkové 3. místo v naší kategorii . Juch ! ;) Jsem ráda, že jsme koliím neudělali zas až takovou ostudu :)

 

Vyhráli jsme krásný pohár, pár dobrot pro Baska, pár dobrot pro paničku, pár výcvikových pomůcek a také barel a 15kg granulí - by si z toho měli na výstavách vztí příklad ;)

Né vážně, organizátorům patří velký díky za perfektní organizaci závodu, který probíhal naprosto pohodově a plynule a také úžasné ceny do soutěží !

Díky a zase někdy ;)